نصيحة ......


تعليقات

  1. الله على النصيحه بجد جميله بس دلوقتى كل بقى بيدوس على مشاعر التانى كأنها حاجه عاديه شكرا فعلا على النصيحه

    ردحذف
  2. نورسين
    أشكرك حبيبتى على زيارة المدونة
    وانا مبسوطة كتير ان النصيحة عجبتك
    ماما فوفو وجدى

    ردحذف
  3. ابراهيم الزهار24 ديسمبر 2009 في 2:36 م

    كما تعودنا على تعلم الكثير منك
    ولاكن تعليقا على نورسين
    انتى من تعطى الحق لمن يدوس على المشاعر
    وليس هو من لديه الحقبفعل ذالك
    شكرا مره تانيه ليكى
    يا احن ام
    واوفى صديق
    واغلا حبيب

    ردحذف
  4. ابراهيم الزهار
    اشكرك جدا على المشاركة ... واشكر تعليقك على
    كلمات نور سين ... واشكرك على كل المشاعر الطيبة
    بارك الله فيك ... دعواتى لك بالتوفيق فى دراستك
    ويارب اشوفك من اوائل الدفعة فى الكلية ان شاء الله
    تقبل تحياتى
    ماما فوفو

    ردحذف
  5. ازاى انا ألبدى الحق لمين يدوس على مشاعرى هو لما اعامل الناس بمايرضى الله وبكل طيبه واخلاص وحب ولقيهم هما شيفن ده عبط وهبل وتلاقيهم بيدوس على الحب ألانت وضعه فى قلبك ليهم وتكتشف انهم مش يستهلوا هذا الحب لكن حضرتك عندك حق انا البدلهم الحق لانى لازم اعاملهم بطريقتهم هما طريقة الغدر بس انا عمرى مهعمل كده لانى مش عاوزه ابقى زيهم لو هما شيفين انهم بكدا داسوا على مشاعرى فأنا وثقه انى احسن منهم شكرا لتعليقك

    ردحذف
  6. نور سين حبيبتى
    عندما يدوس الآخرين على مشاعرنا .. هذا لأننا لم
    نكتشفهم على حقيقتهم من قبل .. ولم نكتشف خداعهم
    الا بعد أن داسوا على تلك المشاعر النبيلة الجميلة
    لذلك نحن أعطيناهم تلك الفرصة بسبب قلوبنا الطاهرة
    النقية التى لا يستحقونها ...

    ردحذف
  7. ابراهيم الزهار24 ديسمبر 2009 في 9:25 م

    انا هاخد من كلامك جمله واحد هيه الرد
    على كلامك وهوه ده كان مما اقصد من معنا
    (وتكتشف انهم مش يستهلو هذا الحب)
    انتى ممكن تختارى صح من يستحقو الحب
    وانا محتاج اقولك حاجه
    انا والحمد لله انا بعامل الناس كلها بحب بس
    لا اعتبر كل الناس اصدقاءهذا اعتبره اجمل ما
    لدى وهذا ياخذه من يستحق
    وهذا لا يعنى مطلقا انى لا اعامل الناس بمشاعر
    طيبه وكمان انا عمرى ما عاملت الناس باسلوبهم
    والا بقيت زيهم وهذا ماانتقده فيهم ان اكون مثلهم

    ردحذف
  8. شكرا ابراهيم
    على ردك على ابنتنا نورسين

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

صفات برج الجاموس ( من الأبراج الصينية )