مرحله الدراسه الابتدائيه ( مين ياشباب مامته هنا )











تعليقات

  1. الى كل صديقات الطفوله 00 من تجد صورتها هنا 00 تكتب لى 00 يجب ان يكون لكم اميل فى جوجل ( حسابات Gmail )
    حتى تستطيعوا الكتابه لى فى التعليقات 00 مع خالص تحياتى 00 وياريت نتقابل تانى 00

    ردحذف
  2. اين انت فى الصوره

    ردحذف
  3. الشاطر يعرف انا فين 00 فى الصوره اللى على اليمين انا فى اخر الصف اللى واقفين بين الناظره ومدرسه الفصل 00 والصوره اللى على الشمال انا فى الصف الاول اللى قاعدين على الدكه 00

    ردحذف
  4. يا ام محمد مش مفروض ان تكتبي اسمك ومدرستك وسنه هذة الصورة حتى تتعرف عليكي صديقاتك ممن كانو معك في هذا الفصل والمدرسه والسنه مش كدة ولا ايه.

    فكري

    ردحذف
  5. حلوه زكريات جميله
    كا نفسى يكون عندى واحده انا كمان بس يا خساره ما فيش

    ردحذف
  6. يافكرى 00 انا كتبت اسمى المستعار الدلع يعنى فوفو 00 ومعظم اصحابى عارفين اسمى الدلع فوفو 00 وكمان لوزه 00 كفايه كده 00 اما اسم المدرسه فهى مدرسه الحلميه الابتدائيه المشتركه 00 منطقه القاهره الجنوبيه 00 والشهاده مكتوب فيها اسم مدرسه الفرقه الرابعه وهى الاستاذه سميه عبد الغفار 00 وهى فى الصوره الاولى اخر صف شمال 00 يعنى اول واحده من الشمال 00 اما الناظره كان اسمها الاستاذه فاطمه بس مش فاكره باقى الاسم00 وهى على اليمين اول واحده من اليمين اخر صف فى الصوره الاولى

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

صفات برج الجاموس ( من الأبراج الصينية )